Hoe kan ik een afschrift opvragen?


U kunt een afschrift van uw rekening opvragen in het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening. In dit afschrift vindt u een overzicht van alle mutaties die hebben plaatsgevonden op de effectenrekening over de door u geselecteerde periode.  In dit overzicht vindt u onder andere een overzicht van uw transacties, de verandering van uw cashpositie, dividenduitkeringen, stortingen en terugboekingen.


Klik hier om in te loggen in het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening.

In het linker menu klikt u op Reports 1 en kiest u voor Statements 2.

1
2

1. Het onderstaande scherm verschijnt (het kan zijn dat u eerst nog uw rekening, zonder F, moet selecteren):

2. Kies bij Statement Type voor Default (dit is het standaard rekeningafschrift) 3.

3. Kies bij Default Statement Type voor Activity 4.

4. Bij Period 5 kunt u een periode selecteren en deze vervolgens verder specificeren bij Date 6.

5. Bij Format 7 kunt u instellen hoe het afschrift getoond wordt. U heeft, afhankelijk van de geselecteerde periode, de keuze uit HTML/Web, PDF en MS Excel. Als u het afschrift wilt opslaan of printen, kunt u het beste voor het pdf-format kiezen.

6. Tot slot kunt u bij Language 8 een taal selecteren.

7. Klik onderaan op Run Statement 9.

Het afschrift wordt nu geopend of gedownload.

3
4
5
6
7
8
9

U bent wellicht ook geïnteresseerd in

Heeft u nog verdere vragen?

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 20 uur (vrijdag tot 18:00 uur). Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker