Hoe kan ik een afschrift opvragen?


U kunt een afschrift van uw rekening opvragen in het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening. In dit afschrift vindt u een overzicht van alle mutaties die hebben plaatsgevonden op de effectenrekening over de door u geselecteerde periode.  In dit overzicht vindt u onder andere een overzicht van uw transacties, de verandering van uw cashpositie, dividenduitkeringen, stortingen en terugboekingen. Ook is het mogelijk om afschriften te personaliseren. Instructies daarvoor vindt u hier.

Klik hier om in te loggen in het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening.

In het linker menu klikt u op Reports 1 en vervolgens klikt u op het pijltje achter Activity 2.

1
2

Bovenin klikt u nu op uw huidige rekeningnummer 1. Vervolgens kunt u uw huidige rekeningnummer deselecteren en uw oude rekeningnummer selecteren 2. Klik tot slot op Continue 3.

1
2
3

1. Het onderstaande scherm verschijnt (het kan zijn dat u eerst nog uw rekening, zonder F, moet selecteren):

2. Bij Period 1 kunt u een periode selecteren en deze vervolgens verder specificeren bij Date 2.

3. Bij Format 3 kunt u instellen hoe het afschrift getoond wordt. U heeft, afhankelijk van de geselecteerde periode, de keuze uit HTML/Web, PDF en MS Excel. Als u het afschrift wilt opslaan of printen, kunt u het beste voor het pdf-format kiezen.

4. Tot slot kunt u bij Language 4 een taal selecteren.

5. Klik rechtsonderaan op Run.

Het afschrift wordt nu geopend of gedownload.

1
2
3
4

Wanneer u vandaag een order heeft doorgevoerd, kan u helaas nog geen afschrift aanmaken van deze transactie. Een afschrift zal namelijk steeds de situatie tot en met gisteren reflecteren. Hiervoor kan u een Trade Confirmation rapport aanmaken. In dit rapport vindt u onder andere de settlement datum van uw transactie.

1. In het linker menu klikt u op Reports 1 en vervolgens klikt u op het pijltje achter Trade Confirmation 2

1
2

2. U zal zien dat opnieuw een keuzescherm opent. Meer informatie over de verschillende opties vindt u terug in stap 3.


Heeft u nog verdere vragen?

Sommige pagina's in ons servicecentrum kunnen momenteel verouderd zijn als gevolg van  het groot aantal wijzigingen naar aanleiding van de  migratie van Europese klanten naar Interactive Brokers IBIE.

 

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker