Handelsschermen

Voor het LYNX handelsplatform zijn verschillende handelsschermen beschikbaar. Kies hieronder welke standaard instelling het beste bij u past:

Basis

Compleet

Expert

Producten:

Producten:

Producten:

  • Aandelen
  • Trackers / ETF's
  • Valuta
  • Aandelen
  • Trackers / ETF’s
  • Turbo’s
  • CFD’s
  • Valuta
  • Aandelen
  • Trackers / ETF’s
  • Opties
  • Turbo’s
  • CFD’s
  • Valuta
  • Futures

Stappenplan voor het inladen van de LYNX Handelsschermen

Windows: 

Stap 1:

Klik hierboven op de knop Handelsscherm downloaden onder het door u gewenste handelsscherm. Het handelsscherm wordt gedownload op uw computer.

Stap 2:

Sla het gedownloade handelsscherm op uw bureaublad op.

LET OP: u hoeft het bestand alleen op uw bureaublad op te slaan. Het is niet de bedoeling dat u het bestand opent.

Stap 3:

Open het LYNX handelsplatform en log in met uw rekeninggegevens.

Stap 4:

Klik boven in het handelsplatform op Bestand 3 en kies  vervolgens voor Settings Recovery… 4.

Stap 5:

Selecteer in het pop-up scherm Aangepast… 5 en klik vervolgens op OK 6.

Stap 6:

Klik op het Huisje 7 om de bestanden die op uw bureaublad staan te tonen.

Stap 7:

Selecteer het gedownloade handelsscherm 8 en klik onderaan op Open 9.

Stap 8:

Klik in het pop-upscherm op  Open without reporting problem 10 .

 Het platform wordt afgesloten en start vervolgens automatisch weer op met de nieuwe instellingen.

Apple:

Stap 1:

Klik hierboven op de knop Handelsscherm downloaden onder het door u gewenste handelsscherm. Het handelsscherm wordt gedownload op uw computer in uw Downloads map.

Stap 2:

Open het LYNX handelsplatform en log in met uw rekeninggegevens.

Stap 3:

Klik boven in het handelsplatform op Bestand 1  en kies  vervolgens voor Settings Recovery… 2.

Stap 4:

Selecteer in het pop-up scherm Aangepast… 3 en klik vervolgens op OK 4.

Stap 5:

Klik in het nieuwe venster op het Huisje (Home) 5 en dubbelklik vervolgens op de map Downloads 6.

Stap 6:

Selecteer het gedownloade handelsscherm 7 en klik onderaan op Open 8.

Stap 7:

Klik in het pop-up scherm op Open without reporting problem 9.

Het platform wordt afgesloten en start vervolgens automatisch weer op met de nieuwe instellingen.

Heeft u nog verdere vragen?

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:00 tot 18:30 uur (vrijdag tot 18:00 uur). Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager