Handelsschermen

Voor het LYNX handelsplatform zijn verschillende handelsschermen beschikbaar. Kies hieronder welke standaard instelling het beste bij u past:

Basis

Compleet

Expert

Producten:

Producten:

Producten:

  • Aandelen
  • Trackers / ETF's
  • Valuta
  • Aandelen
  • Trackers / ETF’s
  • Turbo’s
  • Valuta
  • Aandelen
  • Trackers / ETF’s
  • Opties
  • Turbo’s
  • Valuta
  • Futures

Stappenplan voor het inladen van de LYNX Handelsschermen

Windows: 

Stap 1:

Klik hierboven op de knop Handelsscherm downloaden onder het door u gewenste handelsscherm. Het handelsscherm wordt gedownload op uw computer.

Stap 2:

Sla het gedownloade handelsscherm op uw bureaublad op.

LET OP: u hoeft het bestand alleen op uw bureaublad op te slaan. Het is niet de bedoeling dat u het bestand opent.

Stap 3:

Open het LYNX handelsplatform en log in met uw rekeninggegevens.

Stap 4:

Klik boven in het handelsplatform op Bestand 3 en kies  vervolgens voor Settings Recovery… 4.

Stap 5:

Selecteer in het pop-up scherm Aangepast… 5 en klik vervolgens op OK 6.

Stap 6:

Klik op het Huisje 7 om de bestanden die op uw bureaublad staan te tonen.

Stap 7:

Selecteer het gedownloade handelsscherm 8 en klik onderaan op Open 9.

Stap 8:

Klik in het pop-upscherm op  Open without reporting problem 10 .

 Het platform wordt afgesloten en start vervolgens automatisch weer op met de nieuwe instellingen.

Apple:

Stap 1:

Klik hierboven op de knop Handelsscherm downloaden onder het door u gewenste handelsscherm. Het handelsscherm wordt gedownload op uw computer in uw Downloads map.

Stap 2:

Open het LYNX handelsplatform en log in met uw rekeninggegevens.

Stap 3:

Klik boven in het handelsplatform op Bestand 1  en kies  vervolgens voor Settings Recovery… 2.

Stap 4:

Selecteer in het pop-up scherm Aangepast… 3 en klik vervolgens op OK 4.

Stap 5:

Klik in het nieuwe venster op het Huisje (Home) 5 en dubbelklik vervolgens op de map Downloads 6.

Stap 6:

Selecteer het gedownloade handelsscherm 7 en klik onderaan op Open 8.

Stap 7:

Klik in het pop-up scherm op Open without reporting problem 9.

Het platform wordt afgesloten en start vervolgens automatisch weer op met de nieuwe instellingen.

Heeft u nog verdere vragen?

Sommige pagina's in ons servicecentrum kunnen momenteel verouderd zijn als gevolg van  het groot aantal wijzigingen naar aanleiding van de  migratie van Europese klanten naar Interactive Brokers IBIE.

 

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker