Hoe kan ik handelspermissie aanvragen?

Om in een bepaald financieel product te handelen, dient u te beschikken over de handelspermissie voor het betreffende product. Indien u nog geen handelspermissie heeft voor een product waar u in wilt handelen, kunt u dit eenvoudig aanvragen in het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening.

Klik hier om in te loggen in het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening.

Als u bent ingelogd in het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening ziet u aan de linkerkant van uw scherm een menu.

1. Klik op Settings1 en selecteer Account Settings2.

1
2
2. Onderaan het scherm staan uw huidige handelspermissies. Klik op het tandwiel om deze aan te passen 3.
3

3. Vervolgens ziet u een overzicht van alle verhandelbare producten met de bijbehorende regio’s waar u reeds permissie voor heeft. Door bij een producttype te klikken op Add 4 kunt u nieuwe regio’s toevoegen.

4
4. Vervolgens ziet u een overzicht van alle landen waarvoor u een permissie kunt aanvragen voor het geselecteerde product. U vinkt de regio of het land aan waarvoor u permissie wilt en klikt daarna op Save 5.

De handelspermissie voor een bepaald product wordt goedgekeurd indien uw beleggingsdoelstellingen overeenkomen met die van het desbetreffende product, u over voldoende handelservaring in desbetreffende product beschikt en uw financiële situatie voldoende wordt geacht.

5
5. Als u klaar bent, scrollt u helemaal naar beneden en klikt u rechtsonder op Continue.

Het is mogelijk dat er nog een aantal pagina’s volgen waarmee u akkoord dient te gaan met de voorwaarden van de beurzen waar de betreffende producten worden verhandeld.

6. Uiteindelijk komt u op een pagina terecht met een overzicht van de aangevraagde handelsmogelijkheden. U kunt na de aanvraag direct (Approved) of vanaf de volgende handelsdag (Pending) handelen in de door u toegevoegde producten.

U kunt de aanvraag compleet maken door naar beneden te scrollen en nogmaals rechtsonder op Continue te klikken.

Heeft u nog verdere vragen?

Sommige pagina's in ons servicecentrum kunnen momenteel verouderd zijn als gevolg van  het groot aantal wijzigingen naar aanleiding van de  migratie van Europese klanten naar Interactive Brokers IBIE.

 

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker