Hoe kan ik de instellingen van mijn handelsplatform herstellen?

In het inlogscherm van het LYNX handelsplatform kunt u aangeven dat u uw instellingen wilt laden van de server, zodat u altijd de laatst opgeslagen instellingen te zien krijgt. Mocht u onverhoopt vergeten deze instelling te activeren of om een andere reden uw instellingen kwijt zijn, dan kunt u uw eerdere werkscherminstellingen terughalen of de standaard werkschermen van LYNX inladen.

Het is mogelijk uw instellingen te herstellen tot maximaal de laatste vijf handelsdagen waarop u ingelogd bent. Doorloop hiervoor onderstaande stappen.

1. Klik boven in het handelsplatform op Bestand 1 en kies vervolgens voor Settings Recovery 2.

settingsrecovery-update-1
1
2
2. Er verschijnt een extra venster waarin verschillende back-up bestanden worden weergegeven. Selecteer de dag waarvan u de instellingen wilt terughalen en klik vervolgens op OK.

instellingen-herstellen-8-2-5

3. Er verschijnt een nieuw scherm waarin u onderaan voor “Open without reporting problem” kunt kiezen. Nadat u dit heeft gedaan sluit het handelsplatform af en start vervolgens automatisch weer op met de gewenste instellingen. Zie ook onderstaande afbeelding:

settingsrecovery-update-2

Indien u zelf een back-up bestand heeft gemaakt of de standaard werkscherminstellingen van LYNX wilt inladen, dan kunt u bij stap 2 kiezen voor Aangepast…1.

instellingen-herstellen-8-2-5
1
Er opent een nieuw venster. Vanuit dit venster kunt u het zelfgemaakte back-up bestand of de standaard werkscherminstellingen van LYNX selecteren. Wanneer u het gewenste bestand heeft opgeslagen op uw bureaublad, kunt u bovenin het venster klikken op Desktop (Bureaublad) 2 of u kunt op het huisje klikken 3. Het handelsplatform zoekt naar .xml bestanden op uw bureaublad. Wanneer u het juiste bestand heeft geselecteerd kunt u klikken op Open 4.
instellingen-herstellen-8-2-6
2
3
4
Er verschijnt een nieuw scherm waarin u voor “Open without reporting problem” 5 kunt kiezen. Nadat u dit heeft gedaan sluit het handelsplatform af en start vervolgens automatisch weer op met de gewenste instellingen. Zie ook onderstaande afbeelding:
instellingen-herstellen-8-2-7
5

Heeft u nog verdere vragen?

Sommige pagina's in ons servicecentrum kunnen momenteel verouderd zijn als gevolg van  het groot aantal wijzigingen naar aanleiding van de  migratie van Europese klanten naar Interactive Brokers IBIE.

 

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker