Hoe kan ik mijn beveiligingskaart (her)activeren na een tijdelijke code (kaart)?

Indien u een tijdelijke code (48 uur geldig) of tijdelijke beveiligingskaart (21 dagen geldig) heeft aangevraagd, dient u, voordat deze verloopt, uw permanente beveiligingskaart te (her)activeren in het administratieve gedeelte van uw LYNX rekening. Doet u dit niet, dan heeft u na het verlopen van de tijdelijke code of tijdelijke beveiligingskaart geen toegang meer tot uw rekening. U kunt in dat geval opnieuw een tijdelijke code of tijdelijke beveiligingskaart aanvragen en vervolgens alsnog uw permanente beveiligingskaart (her)activeren.

 

Om uw permanente beveiligingskaart te (her)activeren kunt u onderstaande stappen doorlopen.

Log in op het administratieve gedeelte van uw LYNX rekening (klik hier).

Selecteer achtereenvolgens Settings < User Settings < Secure Login System: wieltje icoon.

1
2

U komt nu terecht op het overzicht van uw beschikbare loginsystemen. Selecteer Activate naast Security Code Card om terug uw veiligheidskaartje te heractiveren. Vervolgens zoekt u de corresponderende kaartwaarden op en klikt u op Continue.

Uw permanente beveiligingskaart is nu actief om in te inloggen.

[/lynx_se_section]

Heeft u nog verdere vragen?

Sommige pagina's in ons servicecentrum kunnen momenteel verouderd zijn als gevolg van  het groot aantal wijzigingen naar aanleiding van de  migratie van Europese klanten naar Interactive Brokers IBIE.

 

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker