Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven?

Het is van belang om een adreswijziging door te geven aan LYNX in verband met het fysiek toesturen van informatie. 

Een adreswijziging bestaat uit twee stappen. Enerzijds dient u uw adres aan te passen in het administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening. Anderzijds dient u een e-mail te sturen naar info@lynx.be met daarin de vermelding dat uw adres gewijzigd werd. Zorg er dus altijd voor dat u ons op de hoogte stelt van uw adreswijziging. Hieronder vindt u de uitgebreide instructies.

Aanpassen adres in uw Account Management

1. Log in in uw Account Management.

2. In het linker menu gaat u naar Settings en vervolgens naar Account Settings.

3. Onder Profile klikt u vervolgens op het potloodje om uw gegevens aan te passen 3.

3
4. In het volgende scherm kunt u de betreffende gegevens wijzigen. Rechts onderin klikt u op Continue om de wijzigingen uiteindelijk te bevestigen.

LET OP: een adreswijziging wordt niet doorgevoerd als u geen nieuw bewijs van vestiging naar LYNX heeft opgestuurd. Zorg er dus altijd voor dat u ons op de hoogte stelt van uw adreswijziging.

Stuur uw nieuw adres door naar info@lynx.be met in het onderwerp uw LYNX effectenrekeningnummer en in het bericht dat u de aanpassing reeds deed in uw account management. Wij zorgen dan voor de verwerking van uw aanvraag.

 

U bent wellicht ook geïnteresseerd in

Heeft u nog verdere vragen?

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 20 uur (vrijdag tot 18:00 uur). Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker