Kan ik intern geld overboeken tussen mijn verschillende LYNX effectenrekeningen?

Wanneer u meerdere LYNX effectenrekeningen heeft die aan elkaar gekoppeld zijn, kunt u in het administratieve gedeelte van uw rekening intern geld overboeken tussen deze effectenrekeningen.

Opgelet: In het kader van interne antiwitwas beleidslijnen wordt elke storting van gelden van een klant voor een periode van vijf werkdagen geblokkeerd alvorens de klant vrij over de gelden kan beschikken. Dit heeft betrekking op het terugboeken en intern transfereren van de nieuwe storting.

Klik hier om in te loggen in uw Account Management.

In het linker menu klikt u op Transfer & Pay 1 en vervolgens op Transfer Funds 2. Kies vervolgens uw rekening van waar u gelden wilt overboeken.

1
2

1. Klik op Transfer Funds Between Accounts 1.

1

2. Vervolgens dient u uw Destination Account 2 aan te geven. Dit is de rekening waarnaar u gelden wilt overboeken.

2
2

3. Klik onderaan op Continue 3.

2
3

4. Vervolgens geeft u bij Currency 4 aan welke valuta u wilt overboeken. U kan ook opteren voor een Full Transfer 4 zodat alle cash saldi van uw verschillende valuta’s woorden overgeboekt in één keer. U hoeft dan geen bedrag meer in te vullen.

4

5. Wanneer u kiest voor een specifieke valuta dan kan u bij Amount 5 het bedrag in invullen. Bij Cash Available for Transfer ziet u hoeveel u maximaal kunt overboeken.

6. Klik rechts onderin op Continue 6.

4
5
6

1. Vul uw gebruikersnaam in 1.

2. Vul uw wachtwoord in 2.

3. Vervolgens wordt er om uw tweestapsverificatie gevraagd. Meestal is dit uw LYNX Key en is er een bericht naar uw mobiele telefoon verstuurd. Identificeer u middels dit bericht. Het kan ook voorkomen dat u een Challenge Code ziet. Deze dient u dan handmatig in te vullen in uw LYNX Key binnen uw LYNX Trading app (zie ook deze instructies). De Response String vult u dan vervolgens in bij Passcode 3.Als u geen LYNX Key heeft kan dit bijvoorbeeld ook de (tijdelijke) codekaart zijn. Vul in dat geval de betreffende kaartwaarden in.

4. Tot slot klikt u rechts onderin op Continue 4.

1
2
3
4

Heeft u nog verdere vragen?

Sommige pagina's in ons servicecentrum kunnen momenteel verouderd zijn als gevolg van  het groot aantal wijzigingen naar aanleiding van de  migratie van Europese klanten naar Interactive Brokers IBIE.

 

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker