Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik deze resetten?

Indien u uw wachtwoord bent vergeten, is het mogelijk om dit zelfstandig te resetten via Account Management. Onderstaand vindt u de instructies hoe u deze handeling verricht.

Ga naar onze Password Reset Tool door op onderstaande knop te klikken.

Op deze pagina vult u uw gebruikersnaam 1 en geboortedatum  2 in. Nadat u rechtsonder op Continue heeft geklikt, worden deze gegevens door ons systeem gecontroleerd. Dit proces kan enkele seconden duren.

1
2

Nadat de gegevens zijn gecontroleerd, wordt er om uw tweestapsverificatie gevraagd. Meestal is dit uw LYNX Key en is er een bericht naar uw mobiele telefoon verstuurd. Identificeer u middels dit bericht. Als u geen LYNX Key heeft, kan dit bijvoorbeeld ook de (tijdelijke) codekaart of SMS code zijn. Vul in dat geval de betreffende waarden in zoals het voorbeeld hieronder.

Indien de tweestapsverificatie is voltooid, dient u uzelf als laatst te identificeren via uw e-mailadres. Klik hiervoor het gekoppelde e-mailadres aan 1 en bevestig deze stap via de Continue button. De ontvangen code vult u vervolgens in de lege witte regel en u klikt nogmaals op Continue.

1
Hierna komt u bij de laatste pagina waar u het wachtwoord handmatig kunt aanpassen. Bevestig het nieuwe wachtwoord door dit tweemaal in te vullen en op Confirm te klikken. Het nieuwe wachtwoord is gelijk geactiveerd!

Mocht een bepaalde stap onduidelijk zijn, kunt u uiteraard telefonisch contact opnemen met onze servicedesk.

Heeft u nog verdere vragen?

Sommige pagina's in ons servicecentrum kunnen momenteel verouderd zijn als gevolg van  het groot aantal wijzigingen naar aanleiding van de  migratie van Europese klanten naar Interactive Brokers IBIE.

 

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker