Welkom bij LYNX

We helpen u graag in 6 stappen op weg zodat u zo snel mogelijk aan de slag kunt bij LYNX.

We starten met het wijzigen van het ontvangen wachtwoord.  In stap 2 en 3 gaan we over tot de installatie en configuratie van uw platform. In stap 4 leggen we middels een video uit hoe u uw eerste order kunt inleggen. Mocht u meer toelichting wensen, dan kunt u in stap 5 onze uitgebreide handleiding inzien. We sluiten af met de LYNX Masterclass, het unieke educatieprogramma van LYNX. Uw succes is namelijk het allerbelangrijkste voor ons.

Wilt u uw portefeuille overboeken of heeft u behoefte aan een korte rondleiding van een van onze beleggingsexperts door het LYNX Handelsplatform? Volg dan onderstaande stappen:

Portefeuille overboeken

Wilt u (een gedeelte van) uw portefeuille bij een andere broker overboeken naar uw LYNX rekening? Dat kan door het invullen van het overboekingsformulier.

Een belafspraak maken

Heeft u behoefte aan ondersteuning of een korte rondleiding door het handelsplatform? Onze beleggingsexperts helpen u graag op weg. Maak gebruik van LYNX Personal Care.

Heeft u nog verdere vragen?

Sommige pagina's in ons servicecentrum kunnen momenteel verouderd zijn als gevolg van  het groot aantal wijzigingen naar aanleiding van de  migratie van Europese klanten naar Interactive Brokers IBIE.

 

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker