Wijziging in het Message Center

U bent via e-mail geïnformeerd over de verandering met betrekking tot de voorkeursinstellingen van uw Message Center. Voorheen ontving u het antwoord op uw gestuurde ticket via het Message Center in het Account Management en via uw gekoppelde e-mailadres.

Vanaf 8 augustus 2018 communiceert LYNX niet meer het antwoord op uw gestuurde ticket via e-mail. Het antwoord zal enkel met u worden gecommuniceerd via het Message Center in het Account Management. U dient daarom uw Message Center in de gaten te houden wanneer u een vraag via een ticket heeft gestuurd. Deze verandering is onderhevig aan de nieuwe EU-privacywetgeving GDPR ter verbetering van de beveiliging en privacybescherming van uw LYNX effectenrekening.

Het handhaven van de juiste balans tussen veiligheid en gebruiksvriendelijkheid is essentieel voor de bescherming van uw LYNX effectenrekening. Wij stellen uw begrip van deze verandering op prijs en wij hopen u hierover voldoende te hebben geïnformeerd.

U bent wellicht ook geïnteresseerd in

Heeft u nog verdere vragen?

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 20 uur (vrijdag tot 18:00 uur). Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker