Hoe kan ik geld terugboeken naar mijn bankrekening?

U kunt geld terugboeken naar uw bankrekening in het administratieve gedeelte van uw effectenrekening. Hieronder vindt u daarvoor de instructies.

Let op:
– U kunt uitsluitend gelden terugboeken in uw basisvaluta, valuta van het land waar u woont, of een van de volgende valuta’s: EUR, USD, HKD, AUD, GBP, CHF, CAD, JPY, SGD).
– Er kan een beperking zijn op het aantal rekeningen die u kan toevoegen.
In het kader van interne antiwitwas beleidslijnen wordt elke storting van gelden van een klant voor een periode van vijf werkdagen geblokkeerd alvorens de klant vrij over de gelden kan beschikken. Dit heeft betrekking op het terugboeken en intern transfereren van de nieuwe storting.
– U kan geen fondsen afhalen indien u een negatieve cashbalans heeft (in die munt of in totaal) of wanneer de terugboeking zou leiden tot een negatieve cashbalans. Bij het aanmaken van een terugboeking geeft het systeem weer hoeveel u kan afhalen.

Klik hier om in te loggen in uw administratieve gedeelte van uw LYNX effectenrekening.

In het linker menu klikt u op Transfer & Pay 1 en vervolgens op Transfer Funds 2. Daarna kan het zijn dat u nog uw rekeningnummer (zonder de F aan het eind) moet selecteren.

1
2

1. Klik op Make a Withdraw 1.

2. Vervolgens verschijnt onder Withdraw Funds uw eerder opgeslagen bankrekening. Klik op Select 2 om deze te selecteren.

LET OP! Ziet u nog geen bankrekening staan? Dan dient u uw bankrekening nog te koppelen. Lees dan eerst hier hoe u dit kunt doen.

3. U vult bij Amount 3het bedrag in dat u wilt terugboeken. Bij Cash available for Withdrawal ziet u hoeveel u op dat moment maximaal kunt terugboeken (inclusief en exclusief marginlening). Let op dat u eventueel een punt gebruikt (dus geen komma) bij de invoer van decimalen.

4. Tot slot klikt u rechts onderin op Continue. 

1

2
3

1. Vul bij Username 1 uw gebruikersnaam in.

2. Vul bij Password 2 uw wachtwoord in.

3. Vervolgens wordt er om uw tweestapsverificatie gevraagd. Meestal is dit uw LYNX Key en is er een bericht naar uw mobiele telefoon verstuurd. Identificeer u middels dit bericht. Als u geen LYNX Key heeft kan dit bijvoorbeeld ook de (tijdelijke) codekaart zijn. Vul in dat geval de betreffende kaartwaarden in.

4. Klik tot slot op Continue 3.

Het bedrag zal binnen 1 tot 3 werkdagen zijn bijgeschreven op uw bankrekening.

U kunt deze aangemaakte terugboekingsinstructie eventueel terugvinden als u in het linker menu, onder Transfer & Pay, op Transaction History klikt.

1
2
3

Heeft u nog verdere vragen?

Sommige pagina's in ons servicecentrum kunnen momenteel verouderd zijn als gevolg van  het groot aantal wijzigingen naar aanleiding van de  migratie van Europese klanten naar Interactive Brokers IBIE.

 

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker