Elke vraag verdient een correct en snel antwoord

Het handelsplatform van LYNX is één van de meest uitgebreide en krachtige trading software oplossingen die beschikbaar zijn. De LYNX helpdesk staat voor u klaar zodat u alle functionaliteiten van dit programma optimaal kan benutten. Daarom ondersteunen onze deskundige medewerkers u met al uw vragen en dit per telefoon, per e-mail of per chat.

Wenst u meer algemene informatie over beleggen of heeft u een specifieke vraag over de ordertypes, de functies in het platform of de instellingen van de software? Onze bekwame medewerkers hebben allen een achtergrond in trading en financiën en leveren u graag een passend antwoord op uw vragen.

Dat onze helpdesk bijzonder kwalitatief is blijkt jaarlijks uit onze klantenenquête. In 2014 werd een score opgetekend van gemiddeld 8.8 / 10. En daar zijn we fier op. Een goede klant is immers een tevreden klant.

3x Beste service
volgens CASH magazine

klantenbeoordeling-cijfer-score

Grote Onderscheiding
volgens onze klanten

Persoonlijke coaching
ondersteuning met software

Een andere troef van onze helpdesk is de zogenaamde module Hulp op Afstand. Hiermee kunnen onze medewerkers met uw goedkeuring uw computer even overnemen en rechtstreeks op uw computer gewenste aanpassingen doen of u bepaalde functionaliteiten live demonstreren.

Op het nummer 09 223 23 20 kunt u uw persoonlijke medewerker contacteren en dit vanaf 8:30 tot 20:00 (op vrijdag tot 18:00)

Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
info@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker
Contact icon Exclusief
Beursnieuws