Brexit: meestgestelde vragen

Als gevolg van de migratie van alle klantenrekeningen geopend via LYNX bij Interactive Brokers UK (“IBUK”), naar Interactive Brokers Ireland Limited (“IBIE”), is het mogelijk dat uw rekening momenteel handelsbeperkingen ondervindt indien u geen toestemming heeft gegeven voor de migratie.

In dit geval wordt uw rekening in liquidation only geplaatst, wat betekent dat u geen nieuwe posities kunt openen. U moet toestemming geven voor de migratie van uw rekening naar IBIE om deze restrictie op te heffen. Zie de volgende pagina over hoe u uw toestemming kunt geven voor de migratie https://www.lynx.be/brexit-migratie-ire/. Na het geven van uw toestemming en het aanleveren van eventuele documentatie wordt de handelsrestrictie na migratie van de rekening opgeheven.

Als u bijkomende vragen heeft, raden wij u aan de lijst met veelgestelde vragen op ons Service Center te raadplegen.

Veelgestelde vragen

Heeft u nog verdere vragen?

Sommige pagina's in ons servicecentrum kunnen momenteel verouderd zijn als gevolg van  het groot aantal wijzigingen naar aanleiding van de  migratie van Europese klanten naar Interactive Brokers IBIE.

 

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker