Brexit: meestgestelde vragen

Als klant van LYNX maakt u momenteel gebruik van de diensten van Interactive Brokers UK (IBUK). Die diensten kunnen u worden aangeboden omdat IBUK gebruik maakt van haar Europees paspoort. Echter, na het verstrijken van de brexit-overgangsperiode (31/12/2020) zal IBUK niet meer kunnen terugvallen op dat Europees paspoort. Hierdoor zal uw huidige rekening bij IBUK zo snel mogelijk worden gemigreerd naar Interactive Brokers Ireland Limited (IBIE).

U heeft een uitnodiging ontvangen of u zal nog een uitnodiging ontvangen om het migratieproces te starten. Indien u reeds heeft ingestemd met een migratie naar IBIE, dan ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail binnen 48 uur.

Wij begrijpen dat het migratieproces een aantal vragen bij u kan oproepen. Daarom hebben we de meest actuele vragen gegroepeerd in de volgende infopagina:

 

Veelgestelde vragen

Heeft u nog verdere vragen?

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker