Hoe wijzig ik het standaard e-mailadres naar mijn privé e-mailadres?

  NL EN

Bij het aanmaken van uw effectenrekening gebruikt LYNX een eigen e-mailadres (klantenadministratie@lynx.be), zodat er een geldig e-mailadres is gekoppeld aan uw effectenrekening. Het is essentieel om dit e-mailadres te wijzigen. Op deze wijze ontvangt u informatieberichten omtrent uw portefeuille (bijvoorbeeld keuzedividend, afschriften, marginwijzigingen en berichtgeving omtrent claimemissies) op het door u opgegeven e-mailadres. Hiernaast vindt u daarvoor een korte instructievideo. Hieronder vindt u eventueel stap voor stap de uitleg voor uw e-mailwijziging.

Let op! Als u het e-mailadres wijzigt van klantenadministratie@lynx.be in uw persoonlijke e-mailadres, dient u dit nog apart aan ons door te geven. Wij kunnen de e-mailwijziging dan confirmeren en definitief doorvoeren. Open hiervoor een chat rechtsonder in dit venster of stuur hiervoor een e-mail naar klantendesk@lynx.be met daarin uw LYNX rekeningnummer en uw nieuwe e-mailadres.

Instructies voor wijzigen e-mailadres

1. Klik hier om in te loggen in het administratieve gedeelte van uw effectenrekening.

2. Aan de linkerkant van uw scherm vindt u een menu. Klik op Settings 1 en kies vervolgens voor User Settings 2.

1
2

3. Aan de rechterkant ziet u de kolom Communication. In de kolom ”Communication” klikt u naast Email Address op Configure 3.

3
4. Kies voor No bij Do you still have access to this email address? 4 Daaronder vult u twee maal uw nieuwe e-mailadres in 5. Klik daarna op Continue.
4
5
5. Vervolgens dient u bij Username en Password uw gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen van uw LYNX effectenrekening 6. Klik daarna op Continue. Het kan dan zijn dat u dan nog codes van uw codekaart moet invullen, of een challenge te zien krijgt die u dan in de LYNX Trading app dient in te vullen. In dat laatste geval opent u uw LYNX Trading app en klikt u op Services > Authenticate om daar vervolgens de challenge in te voeren en een response string terug te krijgen. Kijk eventueel hier voor uitgebreide instructies over de LYNX Key.
6
6. Er is nu een zogeheten Confirmation Number verstuurd naar uw nieuwe e-mailadres. Vul dit nummer in 7 en klik op Continue.
7

U dient de wijziging nog apart aan ons door te geven. Wij kunnen de e-mailwijziging dan confirmeren en definitief doorvoeren. Open hiervoor een chat rechtsonder in dit venster of stuur hiervoor een e-mail naar klantendesk@lynx.be met daarin uw LYNX rekeningnummer en uw nieuwe e-mailadres.

Heeft u nog verdere vragen?

Sommige pagina's in ons servicecentrum kunnen momenteel verouderd zijn als gevolg van  het groot aantal wijzigingen naar aanleiding van de  migratie van Europese klanten naar Interactive Brokers IBIE.

 

U kunt contact met ons opnemen via chat, telefoon of e-mail. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze ervaren servicemedewerkers helpen u graag verder.

Direct contact opnemen

Ignace De Vloo
Ignace De Vloo
Service Manager
Contact icon Bel naar
09 223 23 20
Contact icon E-mail naar
klantendesk@lynx.be
Contact icon Chat met een
LYNX medewerker